Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



lördag 6 november 2010

Rutiner.....skönt att ha, skönt att bryta

Inrutad lördag. Sysselsättningar som går på rutin medan jag tänker på annat. En del kräver tid och energi, andra inte. Rutiner får livet att fungera och rätt utförda skapar de tid att bryta dem och ägna sig åt något man verkligen tycker om......



Resa till exempel.....

7 kommentarer:

Monica sa...

Håller helt med dig, "nyttigt" att ibland bryta på alla rutiner som man har.....är du på G igen.
Kvällskram.

Stina sa...

Utan rutiner hade hela min tillvaro fallit sönder - tråkigt, men sant... Jag måste ha en plan...även om jag är på semester..har lite svårt att bara vara och flyta med tiden...
Bedårande bilder...som vanligt..
Ha en fortsatt härlig helg! Kram

Monica sa...

Ninja, nu fick du mig att gråta( för dina omtänksamma tips) Tack vännen! Kram

Yvonne :-) sa...

Vissa rutiner är bra att ha.tex tvätta sig,borsta tänder ,äch jag skojar med dej.Du vet väl att det är farligt att ge sig ut att rida när det är jakttider? När vi var ute förr och red så sjöng vi så att det ekede i skogen.Vi skrämde nog bort alla älgarna*fniss*Eller så var älgarna kloka och höll sig nära oss för att bli beskyddade .Kram!

ansepanse sa...

ja, så är det nog, vilka fina bilder
ha en fin söndag - kramar

Fenixmonas sa...

Jajamän, så vi reste iväg till Skövde och fick en underbar lördag!! Kramiz

Betsy sa...

Rutiner har vi alldeles för lite av i mitt hus och jag saknar dom så. Stress förvärras när inte allt är som det ska.
Sv; tack för dina tips om min virriga chef. Jag ska ta dom till mig och se till att jag blir starkare och sen får jag skriva ner en lista. Kram =)