Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



torsdag 25 november 2010

Ny dag, nya projekt!

Denna dag har bestått av färg! Tänk vad kul man kan ha med färg!
Till och med när man får färg på sig kan det vara roligt!

En kelgo piraya?

Efter alla färgkaskader träffade jag Ronja. Hon såg ut som en piraya....men jag genomskådade henne snabbt. Hon var hur kelen som helst....vi ska träffas ett tag framöver och motionera varandra...
Ett kort möte med Ronja och de 10.000 stegen var fixade i ett nafs, det är bra med hästar!

6 kommentarer:

NatureFootstep sa...

det är ingen snö på Ronja. Måste vara nåt fel.

Annars är väl lite färgterapi behövligt.

Visst ska jag iväg. D 27 Januari bär det iväg till Costa Rica. En fågelresa. Ska bli jätteskönt att sticka från vintern ett tag. Blir borta 19 dagar. :)

Ninja sa...

Åhhhh,Ronja har en stunt för pirayatricket som kommer från Pållewood....där är det gräsligt.

Monica sa...

Ninja, nu fattar tanten inget....är hästbilden Ronja?....eller skit samma....vacker är hon med det där vita snett över nosen...heter något annat men kommer inte på det nu......Du ser själv....."stopp i planeten".....
Försrår nu ditt resande - mycket förståndig pappa!!!
Var rädd om dig tjejen. Mailar dig innan jag åker.

Anonym sa...

Vad kul att du hittat en häst att rida! Du ska se att kondisen kommer tillbaka fort!! Hon ser verkligen snäll och go ut!!/Evisen

Fenixmonas sa...

Färger är härligt! Sådär ser det ut i Wictorias ateljé också...Kramiz

Jeppsson sa...

Tickar stegräknaren på även när man rider?