Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



onsdag 17 november 2010

Idag har jag fått.......

......ett helt fång rosor av någon jag älskar. Det är en speciell dag idag.
Förra året firade vi i Rom.......precis på den restaurangen jag hade drömt om att få äta en bröllopsmiddag på.
Den har en berömd utsikt.....känd från flera filmer. Då fick jag även äta frukost där, flera dagar i rad. I år firar vi inte jämnt......så det får bli lite vardagsmys istället.

Förra året, frukost i Rom......med utsikt!

2 kommentarer:

Stina sa...

Grattis på bröllopsdagen! Ett fång med vackra rosor är inte fy skam - och jag är säker på att kvällen blev supermysig....

Lysande ögonblick! sa...

Grattis. Och WOW, vilka blommor.