Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



lördag 25 februari 2012

Upptagen...

Idag kockar jag..........står med andra ord vid spisen hela dagen. Mannen bredvid kör skytteltrafik till och från affären och köper alla ingredienser jag har glömt. Ikväll vankas.....

MENY

Handskalade räkor med het sås
Mousserande vin

Älgstek med kantarellsås
Rotsaksgratäng
En Rosso från Toscana

Vit Chokladmousse med limemarinerade jordgubbar
Kaffe

Vi hörs!

12 kommentarer:

Monica sa...

Vilken tid var det som vi skulle komma? du vet mitt minne är inte så bra...*fniss*...maten passar perfekt!!! Ska jag ta med något att dricka till?
Kram och vink.

MARIA I KOS sa...

Men oj, vilken middag !!
Riktig "halv åtta hos mig" stuk .
Ha en trevlig kväll .
Kram ♥

Livet och vardagen sa...

Låter som ni har fest och firar något, ha en fin kväll!

Hos Jorunn sa...

Wow...for en herlig meny!! Ha en fantastisk kveld og kos dere masse! Klem fra Jorunn

soffie sa...

wow vilken fin bild:)å så gott ni ska äta!ha en toppenkväll kramen

Mycket annat & lite betong sa...

Var bor ni....eller är det för sent?

Så skönt med första trappfikat! Vilka jättevackra Gotlandsbilder!

Trevlig helg!
Agneta

Augusta sa...

Det låter verkligen gott! Hoppas och tror att ni kommer att få en trevlig kväll.

Inressant bild :)

Kram

Sussi sa...

Mmm så gott det lät. Tur du har någon som kan åka och köpa när du själv inte har tid ;)

Jess sa...

Mums vad det lät gott!

Monika Häägg sa...

Det där var en riktig festmeny!

lavendia sa...

Vi hörs!!!
Det låter mer som "Vi syns". Jag kommer direkt.Låter jättegott.
Härlig bild!

Ellinor sa...

Hoppas att det smakade! Alltid trevligt att laga till något extra för nära och kära.
Kram