Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



torsdag 2 februari 2012

Det biter..


Nu är det vinter.....det knarrar under fötterna och det biter i kinderna.
Jag undrar om inte mina tankar frusit fast också? Jag bara "släppte" allt efter jobbet idag och gav mig ut i naturen. Jag lyckades rensa hjärnan totalt tror jag.......
Armarna känns långa, benen lite bortdomnade och jag längtar efter badkaret....och då vet man ju vad som händer sedan....
INGENTING!
Lägger man sig i badkaret efter jobbet, efter motionsrundan och värmer upp en nedkyld kropp så är det framstupa sidoläge resten av kvällen.....för man lär väl inte få ihop alla delar efter det?

18 kommentarer:

Smörblomma sa...

Vackert, men stelfruset.

Gilla sa...

Åh, så gott med att doppa sej i ett badkar. Vi har inget mer än en duschkabin. Det är inte riktigt samma sak.

Sv: Ja visst hade jag lite oturligt igår.

Anonym sa...

Men så skönt att ha en sådan kväll. det behöver vi ibland. kram

Anonym sa...

Men så skönt att ha en sådan kväll. det behöver vi ibland. kram

LyckligaPraliner sa...

Men man blir trött av rensa hjärnan totalt. Har jag kännt. Men sen blir man piggare, kanske inte samma dag men...lite senare...

Hoppas det blir nån reda med de där tankarna...

Kram Ann-Louise

promenader på landet sa...

Vilken härlig vinter bild! Låter skönt med ett varmt bad i den här kylan! Du har så rätt det är Ikeas Duvbo:) Ha det gott kram Maria

Annika sa...

Det är så sjukt kallt... inte bara kallt utan isande kallt!

soffie sa...

brr ser kallt ut men vacker bild,va skönt att bada efter en kall promenad,suck jag har så pyttelitet badrum så vi har bara dusch ,ååå va jag saknar badkar!kramen

ansepanse sa...

samma effekt om msn dätter sig i bastun
kramar

Livet och vardagen sa...

Låter rätt skönt att bara göra ingenting:-)

Monica sa...

Samla ihop "benhögen" och öppna dörren till en ny dag i morgon.
Sov Gott!
Varm ärlig kram från mig.

Oljekritan sa...

Ja fy attan va klatt det är..Me don´t like..man vill ju inte direkt frysa näsan av sig...här har det varit snålblåst..motionera..det var bra gjort av dig. Kram karina

Gilla sa...

Sv: Jag håller med dej, men jag hade ju minnet från när jag verkligen bröt benet. Så säger jag jäkla tvätt!

Yvonne :-) sa...

SUGA!!på vitlöken menar du allvar??Jag hade så ont i örat igår att jag tog en bit vitlök och stoppade i Och det hjälpte! Natti!

Unknown sa...

hej på dej! och tack för din kommentar hos mig!
vilken intressant blogg du har, härligt med alla dina resor kors å tvärs i världen!
ha en bra helg!
susanne

Gardenhouse sa...

Vackert och gnistrande med kylan, skönt att det biter i kinderna på promenaden. Ett bad efter måste vara underbart! Du får mig att sakna mitt...
Ha en fin fredag!
Kram Sussi

Augusta sa...

Vacker bild :) Känner att jag börjar frysa fast jag sitter inne. Vinter är inte min bästa årstid :)

Kram

Nett sa...

Skönt att få rensa ut kroppen så där :)