Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



söndag 1 januari 2012

Årets tystaste morgon?

Ja, inte vet jag. För året har nyss börjat. Men en sak vet jag, att i morse var det mycket lugnt i vårt bostadsområde. Det var inte en människa ute, alla sov, även hundägarna sov eller så fick hundarna hålla sig. Vi var några stycken som började det nya året tidigt. En av de vi plockade upp på vägen sade:
- Man ska börja det nya året med något vettigt!
Och det finns väl inget att invända mot det?

20 kommentarer:

mariaikos sa...

God fortsättning på det nya året .
Vacker bild.
Kram ♥

ansepanse sa...

kanske var det det, jag tänkte inte på det
god fortsättning på det nya året
kramar

Yohanna i Las Palmas sa...

Här är det också VÄLDIGT lugnt idag ;)
Ett gott nytt 2012 önskas från Las Palmas.

Hälsningar
Yohanna

Livet och vardagen sa...

God fortsättning! Ni fick en bra start på det nya året då:-). Mina drinkar var alkoholfria så jag är också pigg idag.

Gilla sa...

Det var en verkligt vacker vinterbild du visar. Eftersom vi bor i stan, så tycker jag ju inte om sådant väder alls. Men fint ser det ju ut.

Sv: Det verkar som om man har sparat in på pengarna i år, för vi har inte haft så många smällare eller fyrverkerier runt oss som det brukar vara. Jag tycker ju att det är skönt eftersom vi passar Barnbarnets Berner Sennen, en valp på 6 månader ungefär. Han blev inte rädd alls igår och det tackar vi för.

Gilla

Hovdamen sa...

Ja det är nog många som är trötta en sån här dag. Jag är MYCKET trött....

Kram

jessica sa...

Gott nytt år =)god fortsättning =) kram

Åsa! sa...

Vilken fin bild! Klart man ska börja året med något vettigt, jag började med att mocka i stallet i morse, hoppning i ridhuset på eftermiddagen och sedan ta in hästarna. Som kryddan på moset har vi nu ätit smörgåstårta :)

Nicole sa...

Så vacker bild!
Aaa, visste inte att du har dina rötter här, så kul! Jag bor i Närpes centrum. Kanske du har släktingar o brukar vara hit å hälsa på ibland?

Ha det bra!

Fnulan sa...

Vackert!!! VI har haft en soffdag idag, lovley!

LyckligaPraliner sa...

Vi sov länge och var mosig i huvudet än fast inte en droppe alkohol intogs. För mig räcker det med att vara uppe länge på kvällen så blir jag trött och kurig.

God fortsättning på det nya året!

Ann-Louise

Gardenhouse sa...

Vilken vacker bild till en vacker och lugn dag!
God fortsättning på 2012.
Kramar Sussi

Fenixmonas sa...

Vilken fantastiskt fin bild, så vacker! Här blev en lugn o fin start på det nya året men natten var inte lugn här hos oss...det smällde kopiöst under flera timmar! kramiz

Yvonne :-) sa...

Morning! Ingen vanlig morgon här Utan internet och barn och barnbarn här.jag tränar våra hundar med en Cd som de har spelat in olika smällare på. Kram!

carina sa...

Vacker bild, så ska en vinter se ut :)
Kramen♥

jessica sa...

Vilken jätte fin bild!! =) Helt super fin!
Ja lite tyst här med, många som har börjat jobba hehe. Hoppas du får en bra dag. kram

Art By Tina - Konst & Fashion sa...

Attans då gjorde jag fel. Gjorde inget vettigt igår.

Nett sa...

Nog kändes Söndagen som årets tystaste morgon, jag åkte från jobbet runt 7 och det var inte en själ ute på vägarna. God fortsättning!

Anonym sa...

Vovven här är för det mesta gruveligt morgontrött.

Annika sa...

Underbar Bild