Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



söndag 8 januari 2012

Totalt urkopplad...

Här har det varit en totalt, fatalt, genomlat, urkopplad, ouppkopplad, genomavkopplad helg. Jag har umgåtts med människor på gammalt vis, dvs ansikte mot ansikte. Vi har suttit runt samma bord, vi har gått på samma väg, vi har suttit i samma soffa. Vi har lett mot varandra, vi har tagit på varandra.....det har inte funnits något emellan oss. Ni vet en sladd eller skärm eller så. Den här helgen har jag umgåtts med människor som andats samma luft.........som jag.
Här kommer lite bilder på luften vi andats i helgen. Jag tror den var rätt frisk.....




17 kommentarer:

Livet och vardagen sa...

en bra helg förstår jag!
Kika gärna in på min blogg om du vill:-)

Fnulan sa...

OJ kan man det???? Bra tips, ska testa!

Gilla sa...

Oj, såna vackra foton av naturen idag. Det är nästan som om jag vore med.

Sv: Baloo är verkligen roande. Se dagens inlägg!

MARIA I KOS sa...

Låter trevligt .
Härliga bilder . Ser kallt ut om trädens "fötter".
Kram ♥

Anonym sa...

Fina bilder som tyder på att denna vinter ser mer ut som höst

Monica sa...

Den luften ser ok ut! Bra att fylla lungorna med frisk luft.
Må väl och kram.

Nina sa...

Unikt att få träffas face 2 face nu för tiden! Ser ut som om ni har hafter helt underbart :)

NatureFootstep sa...

låter så skönt. Bilderna får mig att tro att du var i mina trakter. :) Ha de skönt även fortsättnignsvis. :)

Annika sa...

Ser underbart vackert ut!

Fenixmonas sa...

Ser kallt ut i luften ni delade....härligt att få umgås! En kall måndag här med -9 grader! kramiz!

Nett sa...

Så underbart, även en annan har haft en urkopplad helg :)

Magdoo sa...

Åååh, så underbart! Bästa sättet att umgås är ju att vara tillsammans! Man måste inte prata eller någonting, andningen talar för sig själv när man umgås sådär. Avundsjuk jag blir!

Ang. vagn så ÄR det en djungel. Jag bestämde mig tidigt för et märke och vi begränsade oss till det märket (enligt tester var det märket bäst + att emmaljunga är svensktillverkat) sen fick vi prischock. Hade vi köpt alla delar till fullpris hade kostnaderna varit enorma, jag önskade mig pengar i julklapp och present för att ha råd. Men det är det enda vi verkligen lägger pengar på också så jag talade för en ny vagn med garanti och sådant :) Väldigt massa babbel här. Blev bara så glad över en ny bloggis! :)

ansepanse sa...

en genomtrevlig helg :) tyvärr tror jag att det blir mindre av det där sladdlösa mötet människor emellan
superfina bilder
kramar

carina sa...

Vackra bilder!
Kramen♥

Sussi sa...

Ser inte ut att vara något som helst fel alls på den luften du inandats. Vilka vackra bilder!

Trevlig måndag på dig :)

Smörblomma sa...

Nej men vilka härliga färger ni har i naturen då! Lite som vår och höst på samma gång, så fint.

Ja visst är det trevligt att träffas på det riktiga viset allt emellanåt. Det känns mera äkta så, ibland kan jag sakna den närvaron som dessa möten ger.

BeBest sa...

Allén på nedersta fotot tror jag mig känna igen. Frågan är om jag inte gick iden en dag i november och bloggade om det den 8:e.

Du visar många härliga foton!
:-)