Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



söndag 15 januari 2012

Köp ett gott vin!

Köp ett gott vin! Det var vad jag sade till mannen bredvid härom dagen. Jag ville ha något som smakade, ett smuttvänligt sitta i soffanvin. Han kom hem med den här flaskan.....och jag måste säga att jag blev positivt överraskad. Så här ser den ut, en av mina nya favoriter.....
Smakar gott och länge under hundralappen!


Det var vintipset nu kommer bloggtipset! Till alla er som inte får fart på era bloggar. Jag har fått tips om att installera google crome för att få fart på bloggen. Det har jag inte gjort ännu, men det andra har jag gjort och det är att ändra inställningarna i kommentarsfältet från inbäddat till popupfönster. Voilá det fungerade! Men fråga mig inte varför?????? Cyberspace och Blogger har sina egna lagar.......

6 kommentarer:

mariaikos sa...

Tack för vintipset !
Jag är dålig på vinsorter så ett tips är välkommet . Flasken var lite kul också .
Kram ♥

ansepanse sa...

nu är jag ingen vindrickare men det låter bra
kramar

Annika sa...

Vin är kul att experimentera med!

Fenixmonas sa...

Godmorgon i stugan denna måndag! Jajamän, visst fungerade det! Jag har ju redan detta men använder Explorer som fungerar alldeles utmärkt! kramiz

Yvonne :-) sa...

Godmorgon! Det var alla dom som har blogspot/blogger som hade problem med bloggen .Ha en bra dag! Morgonkram!

Gardenhouse sa...

Det vin tipset tar jag med mig!
Tack.
Ja det är så det är, egna lagar såklart!
Kram Sussi