Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



torsdag 26 januari 2012

Gillar inte mitt utseende.....

Nej, det är fel färg och fel snitt....
Jag klär definitivt inte i krom. En utforskande, reslysten kvinna som jag ska självklart ha Explorer. Men nu har Blogger bojkottat min sökmotor och jag måste klä mig i krom.
I krom byter saker plats, färger ändras, texsnitt blir annorlunda och jag vet inte allt.....
Jag är inte nöjd med utseendet helt enkelt.....min blogg klär inte i krom, Google Chrome. Nu hinner jag inte möblera om, måla och tapetsera här inne på ett bra tag....så ni får helt enkelt stå ut. Denna blogg renoveras....ursäkta röran!
Det värsta är att mitt hem ser ungefär likadant ut med alla påbörjade renoveringsprojekt.....
Ur kaos mot ordningen, får bli mitt motto den närmaste framtiden.

Vem vet jag kanske är klar till våren?

4 kommentarer:

Monica sa...

Ditt "utseende" duger gott och väl!
Underbar bild somvanlig!
Kram kram på dig kära Ninja.

soffie sa...

å vilken härlig bild får mej att längta till sol å värme ännu mer, hoppas du får ordning på allt som du ska ,kram

ansepanse sa...

det tycker jag låter bra som motto
jättefin bild
kramar

Vicke sa...

det är bara att ändra på inställningarna, så blir det som du vill och kommer man hit med explorer å ser det ut som det ska, ha en fin kväll nu