Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



lördag 14 januari 2012

Bloggtrassel?

Här fungerar det fortfarande inte....och det är fler som har problem med sina bloggar på den här portalen. Jag håller till på min andra blogg "I Mina Speglar" så länge.....
Där skriver jag om resor som jag och mannen bredvid har gjort. Idag bjuder jag på ett besök i Colosseum.
Om du vill titta in så klicka på texten här under....
I Mina Speglar
Tills blogger har fått fart på systemet igen så ses vi där....

2 kommentarer:

ansepanse sa...

vad vackert :) jag har ju också varit där som sagt var men det var ganska länge sedan, längtar nästan tillbaka dit när jag ser dina vackra bilder
kramar

Vicke sa...

använd google crom när du är inne då strular det inte