Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



tisdag 31 januari 2012

Skönt när dagen är slut.....

Hur kan man tänka så om en dag egentligen? Det ska bli skönt när den här dagen är över. Jag kom på mig med att tänka så i morse. För även om dagen är fullspäckad med aktiviteter så vet man inte om aktiviteterna kommer att ge eller ta energi. Idag blev jag positivt överraskad.....trots ett digert program kom jag hem fulltankad med energi. Och dan är inte slut ännu.....det bästa är kvar!

 Vad ger dig energi? Sommar ger mig energi och en grusväg med dikena fulla utav smultron.
Den svenska skärgården ger mig energi och vatten i alla dess former. Gärna i ett glas så att jag kan dricka det.

16 kommentarer:

Sussi sa...

Energi får jag av sommaren, umgås med mina vänner och av kvalitetstid! :)

ansepanse sa...

våren, sommaren, hösten, naturen, mina vovvar.....
kramar

Monica sa...

Kärlek/ödmjukhet ger mig energi...kan de vara en skön ridtur som återstår innan dagen är slut?
Kram på dig och må väl.

Gilla sa...

Nu får det väl vara nog med alla vackra sommarbilder? ;-D Jag längtar ju som en galning efter den tiden.

sv: Om du bara visste så mycket underlag jag har, att kunna skriva om. Massvis. Visst är det intressant.

Annika sa...

Jag försöker att hämta energi från det mesta i vardagen!

Livet och vardagen sa...

Energi får jag när jag känner att det jag gör betyder något - både i smått och stort.

Fnulan sa...

Sol, värme, barnen och kärleken!

Gardenhouse sa...

Av familjen, djur, natur, pyssel och knåp och positiva människor.
Dig skulle jag vilja följa till jobbet en måndag!!!
Kram Sussi

Nett sa...

Energin kommer redan med våren, då man ser folk ute och promenerar, glad och nyfikna på vad som skall komma i naturen :)

Bea sa...

Hej!
Tack för din hälsning! Trevligt med nya besökare :)
Energi ger naturen och naturligtvis trädgården.
Men.. vilken färgklick i dina bilder nedan. Härligt med färg och kanske du jobbar på konstskola?
ha det gott! /Bea

Yvonne :-) sa...

Godmorgon! Det är mycket som kan ge energi av .Jag hade bestämt att ut i tj där jag får energi..men får stanna hemma för jag mår fortfarande dåligt och Kjell har också blivet förkyld. morgonram!

Åsa! sa...

Det finns dagar man tänker så, måtte denna dag snart ta slut. Som tur är händer det inte så ofta...

Vilka vackra bilder, naturen ger energi!

jessica sa...

Ja hm mycket kan ge energi =) ex sex haha.. ja jag vet, jag e larvig.
Ok.. sommaren är bra för det, ljuset och glada barn =). jätte fina bilder. Ha en jätte bra dag. kram

Art By Tina - Konst & Fashion sa...

Jag kom hem - precis tom på energi och hittade en lapp från darling - har bokat tvättid klockan 18. Skoj. Nä. Vi är så jäkla lata, bor i radhus men använder fortfarande den gemensamma tvättstugan. Nästa projekt får bannemej bli att skaffa tvättmaskin.

Gardenhouse sa...

Ikväll efter ett tolvtimmars arbetspass laddar jag battreierna genom att kika runt bland trevliga bloggar i favvo fåtöljen.
Vad gör du?
Kram Sussi

soffie sa...

mmm älskar sommaren å förhoppningsvis värmen som kommer med den, vilka otroligt vackra bilder du visar:)