Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



måndag 10 oktober 2011

Kvarnar och gamla bruk

Visst önskar man att kafferasten var längre ibland? Men jag har inte haft rast i flera dagar...långt därifrån!
Vi tog en sväng ut i sörmland för att se på hösten och plocka svamp. Det är ju som bekant ett alldeles otroligt svampår i år. Tråkigt nog har jag inte kunnat ägna så många timmar åt skogen denna höst men ett par vändor i svampskogen har det blivit i alla fall.
Nu är hösten som allra bäst hos oss så det är bara att njuta av alla färger. Med kameran i fickan så fick jag med en del utav det vackra på bild.....
Följ med till en gammal bruksmiljö...






2 kommentarer:

ansepanse sa...

ja, det var vackert :) tack för att jag fick följa med
kramar

Fenixmonas sa...

Så vackra bilder! Här har du verkligen lyckats att fånga det vackraste av hösten! Kramiz