Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



söndag 30 oktober 2011

Fantastiskt!

Fantastiskt! Det var det genomgående ordet idag......det finns så mycket som kan vara fantastiskt. Alla färger i naturen är fantastiska just nu. Våra körsbärsträd är fantastiska.......de är fantastiska på våren när de är översållade med blommor och de är fantastiska strax innan löven gör sorti.

Vi var inbjudna till en examen idag. De som gått utbildningen tyckte att den var fantastisk......och vi som blivit inbjudna tyckte programmet var fantastiskt!

För att tycka att något är fantastiskt så måste man ha förmågan att uppskatta...
undrar om man inte alltför ofta går förbi allt det fantastiska utan att reflektera över det?
I alla fall blev jag påmind om att det finns mycket i livet som är just fantastiskt, om man föredrar att beskriva det på det sättet....

9 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag tycker trädet du fotat är fantastiskt, det lyser som guld av dina foton.
Ha en mysig kväll
Kramar
AnnaMaria

Yvonne ♥ sa...

Du har så rätt vännen, vi glömmer att se allt det fantastiska som är skapat till vår glädje! Inte alls kul att vakna varannan timme .Du får gå och lägga dej tidigt ikväll istället! Kram!

ansepanse sa...

visst finns det mycket som är fantastiskt runt omkring oss
kramar

Fenixmonas sa...

Helt fantastiskt vackert! Ser o njuter! Kramiz

Fånga dagen sa...

Hej där tjejen!
Och tack för att du kikade in på min blogg, så kul med nya vänner.
Vilka vackra bilder du tagit, jag älskar färger vet du, ger lugn och harmoni.
Vad härligt att du funnit din stresshanterare i hästridning. Jag finner min i oljemålning och pyssel. Spelar ingen roll vad man gör bara att man gör något.
Det man mår bra av ska man göra i massor.
Om du kollar in min hemsida genom att klicka på gröna tavlan på min blogg så kommer du se att mina tavlor går i färger, färger som vi omges av varje dag och behöver.
Ha en skön vecka nu och så hoppas jag vi hörs snart igen
Kram på dig
Lena

Åsa! sa...

Att kunna njuta utav det lilla är en fantastisk förmåga som jag tror att du har!

Karpstryparn sa...

Hösten är en färgrik årstid, fin bild ju.

Svar: Ja, det har du rätt i.

Vicke sa...

ja, det är härligt med alla färger

soffie sa...

otroligt vackra bilder du fotat när bladen ser ut som guld är de så fina:)