Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



lördag 22 oktober 2011

Vänner med historia...

Igår var jag på fest. En riktig dunderfest.......en fest med vänner som vi har en historia ihop med. Vänner med historia, kallar jag vänner som jag vuxit upp med och som jag har levt parallellt med i hela mitt liv. Vi har kört in på olika stickspår i livet emellanåt, men vi återförenas på samma station med jämna mellanrum.
Igår befann sig några av oss på samma station igen, närmare bestämt på Aspuddens tunnelbanestation i södra Stockholm.
Tiden gick fort.....vi hade mycket att prata om. Det blev sent...riktigt sent. Det hör till undantagen att jag tar nattåget. Men igår steg jag av tunnelbanan klockan halv tre på morgonen.......det kändes ungt och lite busigt på något vis.

Hade det varit sommar hade jag kommit hem till solens första strålar, sånt hände förr ibland!

6 kommentarer:

ansepanse sa...

vilken trevlig fest :) men nu är du väl trött istället
Sv: jaså det är svärfars sommmarställe :)
kramar

Yvonne :-) sa...

Idag träffade jag 565 vänner :-)Nix!!! Låter inte så renligt med upptagna tandpetare.. Kram!

Livet och vardagen sa...

sådana vänner har jag också, det är en förmån!

Karpstryparn sa...

Hej! Ser att du har en HMTL-kod till höger en bit ner på din blogg där det står "Blogg ping", ordet blogg står i den del av rutan som är blå och ordet ping i den delen som är vit.

Hur gör man för att få tag i koden? Tänkte lägga in den på min blogg, är ett bra sätt att göra min blogg mer känd.

Jeppsson sa...

Vad härligt! Själv har jag mest lite kontakt via Facebook med mina riktigt gamla vänner. Bra iaf med internet så man inte helt förlorar kontakten bara för att man bor i olika delar av landet.

Vicke sa...

då hade du det bra ser jag