Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



lördag 29 oktober 2011

Överraskning!

Idag bjuder jag på överraskning!
En och annan har redan sett att det varit något på gång, men inte alla. Jag bytte bloggdesign för en tid sedan för att få fler möjligheter. Nu har jag bestämt att sidan "Mina resor" ska få övergå i en tilläggsblogg. Det blir mycket lättare för mig/er att få ordning på inläggen på det sättet. Vill man läsa och få tips om en speciell  resa så ska man kunna hitta dit direkt. Jag kommer att lägga in text och bilder när jag har tid och lust. Men de olika platserna har egna etiketter så om ni använder er av etikettsfunktionen så hittar ni alla inlägg om en viss plats på samma ställe. För att komma dit ni vill så klickar ni helt enkelt på bilderna till vänster på sidan. När ni läst färdigt hittar ni en länk till höger som tar er tillbaka hit!
Jag kommer också att skriva om Sverige så småningom. Enjoy!
Ressugen? Läs mer om Island genom att klicka på bilden som föreställer Island till vänster på sidan.

1 kommentar:

Yvonne :-) sa...

Ressugan ja!! Men jag får vänta tills längre fram ;-)Fast jag tror inte att den Batman var något att ha! Kram!