Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



torsdag 13 oktober 2011

Dagens höst....

Det är så vacket ute nu att jag bara njuuuuuuter!

Jag har bytt bloggmall vilket ni kanske har märkt. Den här mallen har fler möjligheter. Men mycket på bloggen är fortfarande i oordning. Jag har raderat mina album vilket gör att många av bilderna i bloggen är borta. Jag kommer att restaurera vissa av dem. Så mycket arbete återstår. För en person som jag utan någon som helst datautbildning tar det tid.....
Tid att lära sig om koder, krympa bilder och annat....det är som att lära sig ett nytt språk i en ny värld. Men det går.....även om det går långsamt.
Mannen bredvid tycker att jag är en datanörd, därför att det tog många långa timmar att fixa den här designen. Men nu är den min och ingen annans. Bloggkanten är dekorerad med mammas hortensior.....och Headern föreställer ett isländskt vattenfall som jag fotade när jag besökte ön. Enjoy!

8 kommentarer:

Åsa! sa...

Visst är det roligt att fixa med datorn, men vilken tid det tar!

Vattenfallet är maffigt! Island är ett drömresmål!

Livet och vardagen sa...

Vilken fin blogg du har skapat, man kan visst tro att du är en riktig datanörd! Island har ett magiskt landskap tycker jag som besökte landet för några år sedan i september. Då "brann" det av naturens alla färger.

Yvonne :-) sa...

Fin blogg du har gjort!!När man gör något som man tycker om så behövs det inga föräldrar som driver på! Nattikram!

Fenixmonas sa...

Mycket vackert! Jo, allt tar ju tid, men så nöjd man känner sig när man har lyckats med något som man gärna vill! Kramiz

bokhyllan sa...

Fint det blev i din blogg och vilket fantastiskt vattenfall!
Trevlig helg önskar jag dig. Kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Åh, är det från Island, jag satt länge och beundrade den bilden. Vilka färger och vilken kraft i fotot. Du har gjort en jättefin bloggsida.
Trevlig helg och kram
AnnaMaria

Stina sa...

Härlig bild och blogg.:-) Stina

ansepanse sa...

det har blivit så fint här, jaså det är från Island och så din mammas hortensior :) kul
en fin fredag till dig - kramar