Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



torsdag 20 oktober 2011

Idag är det fredagsmys....

Nej, jag vet att det är torsdag. Men eftersom jag är ledig på fredagarna känns det så lyxigt att önska kollegorna trevlig helg och bege sig ut i ledigheten redan kockan två på en torsdag.
 Därför har jag två "fredagkvällar" varje vecka........som jag kan mysa på om jag vill.

Fredagsmys för mig är att avsluta veckan med en avkopplande ridtur på Liza....

God mat och tända ljus har också en hög mysfaktor....

7 kommentarer:

MICKAN sa...

Vilken härlig bild på Liza :D

ansepanse sa...

två fredagar varje vecka :) du är lyckligt lottad du :)
kramar

Livet och vardagen sa...

Så skönt med lediga fredagar, ha en trevlig helg!

Monica sa...

Njuuuut av ledigheten!
Kram från mig.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Den här veckan är jag ledig fredag också, så skönt. Soppa gillar jag, det skulle jag kunna äta varje dag, så gott är det.
Kramar
AnnaMaria

Yvonne :-) sa...

Två fredagar är lyx! Är Liza din nya häst?Bella är superduktig på att ta möss och råttor och lägga dom på vardagsrumsgolvet ,antagligen för att bidra till mathållningen ! Så .... egentligen har vi humor alla!Och vi vet från vem . Nattikram!

Fenixmonas sa...

Så härligt, inte alla förunnat att få två fredagar i veckan! Önskar dig en riktigt fin helg! Kramiz!