Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



söndag 23 oktober 2011

När höstmörkret närmar sig.....börjar festerna :)

Idag har mannen bredvid och jag ätit lunch tillsammans i trädgården. Undrar om vi ska slå rekord i år? Vi tog på oss tröjorna och satte oss i solen. Jag älskar den här hösten....
Jag är fortfarande barbening......
Nästa helg ska vi på examensfest i Arboga. Och i november är vi bjudna på Bond-party.
Mannen bredvid får ta mörka kostymen och jag som Bondbrud?????
Pjaaaaa......jag är nog i äldsta laget, men coctailfodral och håruppsättning ska jag nog kunna fixa. Och rollen som Miss Moneypenny får väl duga? Då kan man bara ha ett par "fruktansvärt fel" glasögon till.
En god vän till mig som har en uppsättning festblåsor och en dotter som är frisör har lovat ställa upp. Och vad tar man med sig till värdinnan? En Bollinger?
Bästa väninnan hade en pistol också berättade hon, men jag har ingen licens....sååååå det får nog bli en skumpa!
Nu ska jag gå och prova fodralen....
Ni får titta på höstsverige under tiden.



7 kommentarer:

Karpstryparn sa...

Ja, det festas mycket på hösten.

Svar: Ja, det var ju inget vidare.
Jo, jag såg hur man skulle göra, har fixat det nu.

Yvonne :-) sa...

Härliga höstbilder.Ska visa Cassandra dina bilder nästa gång hon är här.Ja det var Cassandra som hade fotat. Spännnde att få vara med på en examen.Jag och Mia har varit i O-holm och tolkat. Kram!

Livet och vardagen sa...

Kul med fest! Vill se Bondbruden sen:-)

Annie - Annalunda sa...

Tack för din hälsning! Vilka underbara bilder du visar och vilken spännande blogg! Kram Annie

Vicke sa...

fina bilder. hösten får gärna fortsätta med sol

Fenixmonas sa...

Härligt fina bilder! Jag är så tacksam för varje dag som Bore håller sig väck! Kramiz

Birgitta sa...

Åh, så vackra höstbilder, jag njuter av hösten och alla färger. Ha så kul på festen. Birgitta