Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



torsdag 3 november 2011

From nine to nine?

Nä inte riktigt, från åtta till halv tio.......
En riktigt låååååång arbetsdag. Tur att jag "laddade" med en "spadag" i början av veckan. Det är knepigt när arbetsbelastningen blir ojämn. Men nu är det i alla fall helg.......
Jag lägger in tre lugna meditativa bilder att varva ned till. Vatten är lugnande, men även dimmor ger en känsla av ro.....



6 kommentarer:

MARIA I KOS sa...

Jättevackra bilder .
Jag gillar bilden i gårdagens inlägg också , så mysig .
Kram ♥

Livet och vardagen sa...

verkligen avslappnande bilder som man kan "ta med sig" mentalt och använda om man vill stressa ner. Kram

Monica sa...

Tack, tack...de var precis vad jag behövde nu!!!
Borgen är upp och ner, vi har "hyddor" i ALLA rum! Återlämnas i morgon!
Var rädd om Dig och njuuut av fredagen.
Kram från mig.

Chiquita sa...

Fantastiskt fina bilder, fint djup!! Jag börjar känna av fotoinspiration, tack för det!
Önskar dig å de dina en lugn fin helg!

Karpstryparn sa...

Lovely pictures.

Svar: Ja, Sverige har blivit världens mest absurda land där sunt förnuft är PK-isternas svagaste sida.

Mochride - mitt hjärtas röst sa...

Fina bilder :)