Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



tisdag 15 november 2011

Bara en sak till innan jag får lägga mig ner.....

Ååååååh en sådan dag! Tisdagar är lååånga, men idag var det extra mycket att göra på jobbet. Jag vill bara lägga mig ner på sidan precis som elefanten på bilden. Spana in elefantspat! Två massörer arbetar med kokonötsskal för att massera och rengöra elefantkroppen. Tänk bara, två massörer! Men så är det några hundra kilo kropp som ska masseras också....
Jag är nöjd med sängen....men som sagt dagen är inte riktigt slut ännu.

12 kommentarer:

Monica sa...

Kram på dig Ninja, hoppas du fick en skön vila.
Rolig bild, är det han bredvid som tagit den?
Vink, vink.

Livet och vardagen sa...

härlig bild, jag vill också vara i elefantens ställe. Å så skönt det hade varit att få ligga i jummet vatten och bli ompysslad.

soffie sa...

men ååå vilken bild va skönt den ser ut att ha det:)kramen

Oljekritan sa...

åh om man vore en elefant!!! I allafall en sån som på bilden..Undrar om den oroar sig för pensionen...nog inte..Kram Karina

Yvonne :-) sa...

Vi pratade om mycket kan du tro!! Man får ju passa på!! nattikram!

Chiquita sa...

Åh, vad härligt det ser ut med massage, det skulle jag behöva nu...
Sv:jag litar också på wallander ;-)

ansepanse sa...

ja, det skulle man ha :) vad skönt det skulle vara
kramar

Fenixmonas sa...

Ja ibland är sängen bara så underbar! Fast visst vore det gott med massage före sänggåendet...kramiz!

Yvonne ♥ sa...

Bara lite matnyttigt fick jag fram.Morgonkram!

attis sa...

Visst är hon sööööt. Inte dumt med två massörer.
Kramiz

Carina Sjölund sa...

Man skulle ha haft en alldeles egen massör, tänk vad toppen :)
Kramen♥

Karpstryparn sa...

Snacka om skötsel, det ser gött ut.

Svar: Exakt. Yttrandefriheten är viktig också i sådana här fall, nekar man den åtalade att yttra sig så är man precis likadan som han.