Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



torsdag 17 november 2011

En önskedag och solen skiner.....

Kompledig.......härligt ord eller hur? Ledighet som man har gjort sig förtjänt av, inarbetad tid som kan bytas mot ledighet.
Idag är jag kompledig.....
Mannen bredvid och jag ska ha en helt egen dag tillsammans. Den började med kaffe på sängen och den kommer att sluta på en bra restaurang någonstans......


14 kommentarer:

ansepanse sa...

wow :) det låter jättebra
är det något ni firar?
bamsekramar

Chiquita sa...

Sv: Gissa om min matte blir avis nu... hon har ju nämligen bott 1,5 år i Granada och älskar stan!! Hon säger att åker du när det är högsäsong så köp biljetter i förväg till Alhambra speciellt om du ska vara där en begränsad tid. Det händer nämligen att biljetterna tar slut. Men åker du när det är lågsäsong så är det nog inga problem... Dessutom så finns det mycket annat fint att se i Granada...

Carina Sjölund sa...

Jag vill oxå har kompledigt så jag kan gå på resturang :)
Önskar er en toppen dag!
Kramen♥

Monica sa...

Önskar er båda en härlig dag!
Vink vink från ett grått, disigt och rått Småland.

MARIA I KOS sa...

Det låter som en perfekt dag!
Jag gillar att äta på restaurang , det är så avkopplande och mysigt.
Kram ♥

soffie sa...

härligt med en ledig dag å vilken otroligt vacker bukett:) kramen

Livet och vardagen sa...

vad trevligt det låter, hoppas ni fått en toppendag. Vacker bukett!

Mycket annat & lite betong sa...

Det låter som en härlig dag och kväll! Vacker bukett också!
Tack för din kommentar, hoppas att du hittade någon liten betonginspiration.

Ha det bra!
Agneta

Chiquita sa...

Hoppas ni har haft en härlig dag tillsammans!
Sv: Hoppas ni kommer iväg till den förtrollade staden!

Lotta sa...

Det måste vara något alldeles extar som skall firas.
Vilken underbar bukett.....
Hoppas att ni fick en helmysig afton på restaurangen med mycket gott att äta och dricka.
Kramizzz och jättetack för titten hos mig
Mysig helg förresten.

Lotta sa...

Vilken snygg header förresten....

Fenixmonas sa...

Låter fint! Vilken underbart vacker blomsterbukett!
Jag tror att Cesare gått till final, men bilderna har ännu i skrivandets stund inte lagts ut. Kramiz!

MICKAN sa...

Vilken härlig dag du har!

Nett sa...

Låter alldeles underbart, så skönt att ha komp och flex att plocka ut. Jag tar en kompledig natt på Måndag, därav är jag ledig i 8 dygn istället. Ha en fin kompledig dag!