Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



tisdag 23 februari 2010

Kompledig!

Ute är det snökaos igen, inne är det frid......

Jag är ledig........men bara från jobbet. Jag är kompledig för att jag har en massa privata saker att uträtta idag. Så jag hinner inte jobba........! Trots det digra programmet började jag med att sova en timme längre.......nu har jag fått kaffe, snart är jag duschad och sedan kan dagen börja.......

4 kommentarer:

Åsa! sa...

Ibland beöver man beta av alla privata grejer man samlar på "ska göra" högen.
Vi har också snöoväder idag, vi skottar och skottar till förbannelse känns det som. Bekanta som var uppe i Idre sa att det var mera snö här på ön. Det säger väl allt antar jag.

Stina sa...

Hoppas du har hunnit med allt som fanns på dagens agenda - förmodligen inte... Åtminstone jag är en obotlig tidsoptimist som alltid tror att jag ska hinna mer än jag faktiskt gör. I nuläget är jag i och för sig kompledig jämt och har inte riktigt det problemet...
Idag har det faktiskt varit sol mest hela dagen - härligt!! Men mer snö är förstås på G :(

Anonym sa...

Hej Ninja ! Tack för kommenten på wordpressbloggen,,Jodå försöker köra igång den i mån av tid,,En komment hm,,men varm sådan,,hehe Annars är ju fotot som tagit tiden,,Inte skrivandet. Jodå kikade betongbilderna,,Lägga lite fantasi på dom dom,,Lite som jordens begynnelse,,hård och krävande,,bara mina intryck,,Kram

lassika sa...

Kan vara bra att ha
Kram