Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



söndag 14 februari 2010

Alla vägar bär till Rom!

Mina vägar bar till Rom i november 2009. En stad
full av konst.....
Folkliv......
Historia och kultur......
samt naturligtvis Peterskyrkan och Vatikanstaten...
Ni som följt min blogg på Metro har sett en del av dessa bilder. Nu bjuder jag på fler i två nyupplagda bildspel längst ner på bloggen. Välkomna på en hösttur till Rom!

10 kommentarer:

annsan_s sa...

Godkväll!
Svar: De tror inte jag heller. Hoppas du har haft en trevlig alla hjärtans dag. Kram

Solveig Holstein sa...

Vackra bilder och finfina bildspel! Bilden med ljuset i Peterskyrkan är fantastiskt fin! Du är duktig!

lassika sa...

Härliga bilder
Kram

ansepanse sa...

åh, vad härligt att få se allt igen, har varit i Rom, fast det var några år sedan nu
kramar

NatureFootstep sa...

den första bilden var ju mer som Venedig. :)

Monica sa...

Visst bär alla vägar till Rom, varit där x flera. Vilka minnen dina bilder & bildspelet väcker. Önskar att jag kunde ta sååå vackra bilder! Får nu sitta här och njuta & drömma mig dit igen.
Hoppas din helg varit bra och att morgondagen blir ännu bättre.

Fenixmonas sa...

Mycket fina bilder och ett härligt bildspel! Kramiz

Vicke sa...

Röm är en stad som har mycke att bjuda på för ögat

sannof sa...

Läckra bilder.. ha det gott..=)

attis sa...

Så vackert. Det är nog en stad man borde besöka. Hoppas du haft en skön helg. Ha det bäst.
Kramen