Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



tisdag 2 februari 2010

Utmärkelser och avslöjanden!

Jag har fått en utmärkelse.......och eftersom jag inte gjort annat än jobbat ända till nu och det inte finns så mycket att skriva om idag så tänkte jag ta mig an den. Awarden kommer från Alexandra som har en trevlig blogg här på blogspot. För att erhålla awarden måste jag berätta 7 saker om mig själv........Yvonne har också bett mig göra detta. Så här kommer 7 avslöjanden om mig själv.....

1. Jag älskar sovmorgnar och blir lättirriterad om mina inplanerade sovmorgnar blir störda!

2. Om jag har fått något i huvudet så kan jag vara ruskigt envis och drivande!

3. Jag är aldrig långsint, när jag har sovit på saken är det mesta glömt!

4. Ja, jag har dåligt närminne!

5. Jag har lätt för att skratta!

6. Folk tror att jag är intelligent och jag låter dem tro det!

7. Jag har "fläcknojja" och kan inte ha på mig kläder som fått fläckar, enda undantaget är mina  "målar-" och "stallkläder".




9 kommentarer:

Photos by Storm sa...

Tack för besöket hos mig. Nu har jag tittat runt hos dig och här finns många fina bilder. Tittade också in i din andra blogg och vilken stilig frieser du har. Ha det bra/Lis

Monica sa...

Grattis till din utmärkelse.
Ha en skön kväll & ladda "batterierna" inför morgondagen.

Stina sa...

Det där med bloggpaus funkade inte alls - kan såklart inte låta bli att skriva, det är ju det jag gillar mest :) Kul att du vill läsa, det värmer gott i snöstormen. Jag vet att många är arbetslösa, men jag har varit det såååå länge och emellanåt tar hopplöshetskänslorna över.
Fin utmärkelse - GRATTIS! Ha en fortsatt bra vecka!

Yvonne :) sa...

Det var sådana avslöjande som gör att man gärna vill vara med dej.Nu har jag skottat bort 15 cm som har kommit sen i em .Ha det så bra ..Kram!

Marie-Louise sa...

Spännande! Grattis och kram,

Lysande ögonblick! sa...

Kul. håller med, att vara långsint ger inget. Och sovmorgon är bland det viktigaste. ler. Trevlig kväll!

Ida sa...

Lätt för att skratta låter som en riktigt bra egenskap! :D

haha ja det är kinesiska alltihop i början med koder, men man lär sig. ;) tack förresten! :)
måste också passa på att säga att jag verkligen gillar din blogg, headern var superfin!
kram

attis sa...

Gomorron vännen. Grattis till awarden. 1,2,3 och 5 stämmer bra in på mej. Det är så skoj att få veta lite om sina bloggvänner. Du får gärna ta med dej awarden från mej för vackerheten. Ha en bra dag.
Kramen

gråvarg sa...

Bra idé att skippa tidningen! Ska vi tipsa tidningen om det sparförslaget? ;)