Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



onsdag 24 februari 2010

Det som inte gjordes måste göras...

Betonglampfot
Allt som inte blev gjort i måndags pga alla förseningar måste göras en annan dag. Så idag fick jag ta tag i lite ogjorda möten. Jag vaknade i morse av att jag hade förskräckligt ont i nacken och kunde för mitt liv inte begripa varför? Nu ikväll berättade jag för några väninnor om betongkursen och jag hade ju agerat betongblandare i måndags. Aj! Jag har upptäckt en massa nya muskelgrupper som jag inte brukar använda. Men det är tur att det bara är gammal vanlig hederlig träningsvärk!

5 kommentarer:

Monica sa...

Ja, så går det när man skall agera betongblandare. Se till att någon annan får göra det nästa gång...kan vara bra att någon annan får känna på träningsverk i nacken...ha,ha
Ha en bra kväll, ligg inte för högt med huvudet i natt. Dvs inte många kuddar...

Fenixmonas sa...

Träningsvärk kan vara npg så illa, men det är ju bra när du vet vad det kommer av.
Ja, jag har lärt mig en del saker för att kunna ordna lite på bloggen...Tack vare dig min vän!! Kramiz

Vicke sa...

det är inte så kul när dom gör sig påminda

lassika sa...

Ja det man skjuter upp får man göra senare
Kram

ansepanse sa...

ja, då går det ju an, om det är träningsvärk, det går ju liksom över av sig själv