Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



fredag 5 februari 2010

Party, party......


Jag ska på fest.......har jag tur hinner jag med två stycken på samma kväll! En arbetskollega har bjudit alla sina arbetskamrater på Pakistansk mat efter jobbet! Den festen börjar om några minuter........ska bara "sweeda" om till lite festligare outfit. Jag har även blivit bjuden på knytis.....om jag planerar bra hinner jag äta mat på det ena stället och fika på det andra! Vi får se hur det går......fest blir det i alla fall!

7 kommentarer:

Åsa! sa...

Fredagskvällen är räddad alltså! Vad är typiskt för pakistansk mat?

Marie-Louise sa...

Alltid lika mysigt att träffa vänner under festliga förhållanden. Ha en trevlig kväll.

Veiken sa...

Helgardering alltså! Ha en härlig fredags kväll!

Monica sa...

"Håll i hatten" för det måste flyta på bra så att du fixar detta program-två fester på samma kväll-inte dåligt om du lyckas med det.
Jag önskar dig en trevlig kväll.

Anonym sa...

Jag hoppas verkligen du hade kul i alla fall och han med båda tillställningarna.
.....
Det är så typiskt att man blir bjuden på fler än en fest när man väl blir bjuden, i alla fall för mig...,kram från Starling =)

lassika sa...

Ha en bra kväll
Kram

Cicci Bengt sa...

Svar:Joo, det är faktiskt sant förstås.
Ibland hjälper musik också... Sån som jag "inte borde lyssna på."