Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



söndag 28 februari 2010

Det ska inte hända så mycket idag.....

Jag har bestämt att det inte ska hända så mycket i mitt liv idag. Det händer så mycket ändå.....någon sade att innan industrialismens början så rymdes alla nyheter en människa behövde ta till sig under sin livstid i ett nummer av NewYorkTimes. Idag har vi behov av att många medier rapporterar om händelser under hela dygnet för det inträffar saker som kommer att påverka oss varje timme....
Min söndag kommer att bestå av att inta en måltid, ta en nypa luft, träffa några vänner och eventuellt lite god läsning eller något skapande. Vi får se helt enkelt......jo, förresten några massmediala intryck att ta ställning till kommer jag inte att slippa ( mannen bredvids OS-tittande t.ex.).

3 kommentarer:

Yvonne :-) sa...

Din söndag har varit ungefäer som min...Absolut är det hon den rälia gamla haggan som har haft sönder din väg.Kram!

Fenixmonas sa...

Har inte heller gjort så mycket denna dag...Tvätten är klar och strax sticker vi iväg ut till köpcentret. Jag måste hitta en jacka...kramiz!

lassika sa...

Kram