Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



torsdag 25 februari 2010

Oh, what a wonderful morning......


Allt lyckades köra ihop sig på samma morgon. Först ett akut ärende innan jobbet så att jag kom försent till handledningen, sedan inträffade både det ena och det andra så att jag fick springa med telefonen i örat hit och dit. Jag fick ställa in aktiviteter och efter en stund återuppta aktiviteter. Men hela "röran" blev utredd innan lunch och det bästa av allt, jag tror att resultatet blev bra för alla parter. Det är egentligen helt fantastiskt när det kan röra ihop sig och reda ut sig med gott resultat på fyra timmar! Jag som trodde min eftermiddagsplanering skulle gå åt skogen! Men här sitter jag nu nyäten och nöjd och kan ta itu med eftermiddagens aktiviteter! Det trodde jag inte när den här dagen började!

6 kommentarer:

ansepanse sa...

det var väl skönt att allt ordnade sig så snabbt ändå

Monica sa...

Puh, hur orkar du kvinna med detta tempo...? Du måste ha en förmåga att kunna arbeta snabbt & effektivt(önskar jag hade det)För att sedan slutligen få "påsen"att gå ihop. På allt detta sedan ta så vackra, rogivande fotografier. Detta är för mig en gåta.....
Var rädd om dig.

lassika sa...

Ibland flyter det på
Kram

Veiken sa...

På något underligt sätt brukar det mesta ordna sig till slut! Skönt när det blir bra för alla. Ha en fin kväll...

Stina sa...

Det blir aldrig riktigt som man tänkt sig... ibland blir det tvärtom...kanske sämre...kanske bättre :)

annsan_s sa...

Godkväll! Vilka fina bilder!
Svar: De gör jag oxå..Kram