Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



fredag 12 februari 2010

Jag är totalt tom i bollen.....

Vi hade handledning de sista timmarna idag. Vår handledare är kanonduktig. Diskussionerna blev så "heta" (men bra) att jag är totalt tom i bollen. Så egentligen skulle det inte stå någonting alls här idag........jag önskar er alla en underbar fredag och bjuder på lite ögongodis!






10 kommentarer:

Vicke sa...

det var fint ögongodis, jag hoppas att du får en trevlig helg nu

Anonym sa...

Hej hopp vännen
Tack för din vänliga kommentar, ja hon lämnarmetro snart
Ikväll ska jag o kompis käka ute o festa lite
kram på dig
Kaffehörnan

Stina sa...

Ljuvliga bilder - gillar de sköna, gröna bäst ;) Önskar dig en riktigt trevlig helg!

Monica sa...

Tom i bollen
upp på "pållen"
Är inte det ett bra sätt att rensa huvudet med?
Önskar dig en trevlig fredagskväll.
PS. Mycket vackra bilder, riktigt bra fredagsgodis för mig.

Frogprincess sa...

Vilka bilder!!!
Trevlig helg!

lassika sa...

Vackert
Kram

Monica sa...

God natt kloka kvinna och önskar dig en trevlig helg!

Fenixmonas sa...

Mycket fint ögongodis...sånt gillar jag! Väntar på att ta min nya kamera i bruk...sen så...fast det får bli lite bättre väglag först! Kramiz

Yvonne :-) sa...

Jättefina bilder.Du vet väl att det är hårfint mellan idiot och geni.Kram!

NatureFootstep sa...

ser skönt ut. Och det gör väl inget att vara lite "tom" då och då.