Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



lördag 27 februari 2010

På konstrunda i staden....

Många var sjuka på jobbet i fredags så jag och min kollega fick möjlighet att åka in till galleriet för att kolla upp lite olika saker inför utställningen. Det var också bra att se lokalerna en andra gång....vi tog också en konstrunda på gallerierna i närheten för att se vad de hade att erbjuda. Häng med!
Muggar i långa rader


Vackra mönster

och mycket mer........men det kommer senare!

8 kommentarer:

ansepanse sa...

fina saker

Yvonne :-) sa...

Det går inte att barrikera dörren.Tror att det är en viss herr Adams fel.Man får vänta tills det är en som kan fixa dörren.Kram!

Fenixmonas sa...

Så fint! Jag har en massa olika grejer, en del bara av lera, som min yngsta gjorde bl.a som inträdesprov till estetprogrammet på gymnasiet. Jag tycker de är så fina. kramiz

Livsnjuterska sa...

Det var mycket fint du hade att visa

Kram och ha en bra dag

attis sa...

Tänk så mycket fint det finns. Muggar gillar jag väldigt mycket. Önskar dej en skön lördag.
kramen

sannof sa...

Oj så mycket fint det var där... älskar porslin och keramik ...Sv.. har kollat laktos och gluten men det var det inte.. även en massa andra prover är tagna.. väntar på en tarm rönken som tar lite tid... tack för krya på dej hälsningen sånt värmer .. ha nu en fin helg vännen..=)

annsan_s sa...

Kottar är inte dumt heller! Tjusiga muggar! ha en bra lördag..Kram

lassika sa...

Vilka härliga saker
Kram