Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



lördag 6 februari 2010

Igår blå,idag grå......

Igår var det en så här vacker dag. Jag hann endast med två korta promenader när mörkret hade fallit. Men jag hann med två partyn.....
Det ena startade direkt efter jobbet. Vi bjöds på lamm, kyckling i cocos, tandoorikyckling, vårrullar, stekt potatis, stekt ris och starka såser med pakistanskt bröd. Det var jättegott! Maten påminner rätt mycket om indisk mat. Vi åt, pratade och dansade.....klockan 20.00 begav jag mig till nästa party. De hade som beräknat hunnit till fikat. Så jag tog ett par koppar kaffe där.......ingen mat, det var redan proppfullt i min mage. Jag hann umgås med mina vänner en stund och hjälpa till med städningen eftersom det var en hyrd lokal. Som tack för hjälpen fick jag med mig lite pajrester hem som städlön! Jag är ju bra på att få städlön som ni vet!

5 kommentarer:

Monica sa...

Beundrar din förmåga "att hinna med allt"
Snällt att du fick med dig lite städlön.
Ta det nu lite lugnare idag och njut av vädret.Hoppas att de är lika vacket idag som på fotot.
Var rädd om dig & önskar dig en riktigt skön helg.

Marie-Louise sa...

ooo, vilken härligt vintrig dag du hade igår, här är det med dimmigt, men vackert ändå. Tufft att hinna med två partyn. Hoppas det var trevligt. Ha en bra dag.

Jeppsson sa...

Två partyn på en dag, det var ta mej sjutton inte illa.

Frogprincess sa...

Det var inte dåligt att hinna med två partyn på en kväll :-)
Svar: ja, jag har lagt in reklamen själv. Och det är meningen att jag ska försöka tjäna några kronor på den.

lassika sa...

Låter som om det var trevligt
Kram