Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



torsdag 2 september 2010

Nördat framför datorn....

Hmmmm......inte många knop gjorda idag. Fastnade framför datorn efter jobbet......det är alldeles för lätt gjort när det finns så mycket intressant att titta på. Men nu får det bestämt vara nog med den aktiviteten. Jag har börjat dricka vatten...... jag brukar göra det annars också men inte i så stora mängder. Två och en halv liter på några timmar.....jodå, det sätter fart på mig! Om det var längre till ett visst ställe hade det blivit fart på stegräknaren också.

1 kommentar:

Fenixmonas sa...

Mycket lätt att fastna vid datorn! Att surfa runt är mer tidsödande än man tror! kramiz