Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



måndag 20 september 2010

Förberedelserna pågår......

Idag har jag varit och växlat pengar och fixat håret. Det är skönt att vara "nyfrissad" innan man  ska ut och resa. Vi vet ju inte riktigt var vi hamnar och bekvämligheterna kan variera, så jag valde en lättskött frisyr med så pass mycket längd att jag ändå kan sätta upp håret i en snodd.
En chokladbrun italiensk look helt enkelt. Man vill ju smälta in.......

Oj då, det blev visst ryskt......

Italienskt skulle det ju vara! Jag lade in lite botox på en gång (fniss).


7 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

Jag har tänkt att jag borde fylla hela ansiktet med botox ... men jag vill inte så snart får jag ändra namn till Russis i stället!
:)

Anonym sa...

haha ja botox och silikon hade vart bra just nu när vikten bara rasar ...Sv.. jo tackar för allt hållna tummar och tår.. nu är jag ensam ägare av ett bauta hus... nu är det bara fast jobb som saknas.. så håll tummarna ett tag till är du snäller.. Ska förresten iväg och se om jag kan sälja lite betong/cement konst i morgon så håll tummarna för dä mä.. hahah ha det gott och kram på dej =) mvh sannof

Jeppsson sa...

Haha, och brun har du blivit i förväg också.

Yvonne :-) sa...

Vi hade kul även om det var nervöst.Kram!

Fenixmonas sa...

Gott med något enkelt o lättskött! Mitt hår numera är bara att kamma...inga konstigheter. Gott! Kramiz

Lysande ögonblick! sa...

Kort och lättskött låter ljuvligt. Funderar på att göra samma sak. :-)

Freppsi sa...

Det såg ju väldigt tjusigt ut.. apropå det här bettet du tipsade om på min blogg, vet du om det är ok att tävla dressyr på för ponny?