Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



fredag 17 september 2010

Dagens.....eller gammal skåpmat?

Jag har en metroblogg som ska raderas......att det har dragit ut på tiden beror på att jag vill överföra alla bilder därifrån och så har man ju skrivit en del "knäppa" inlägg. Så jag tänkte publicera några av de "galnaste" här under titeln "Gammal skåpmat".....
Metrobloggen är en komersiell blogg och det är tänkt att man ska kommentera nyheter och artiklar för att få fler läsare. Det kan vara bra att veta......för annars blir en del inlägg lite märkliga. Fast många inlägg är tagna direkt ur livet förstås......
Här kommer det första......

Om konsten att göra bort sig......
Var som sagt på 35-års skiva föra helgen...........
det aktuella paret hade presentat sig själva med ett nytt Marbodalkök.....något som de informerat sina vänner om........diskuterat knoppar och färger....
..och det var verkligen snyggt....
Specialbeställda skåp, ekparkett, spiskåpa, induktionshäll, kylskåp med ismaskin och sodavatten....ja, det såg ut som i vilken heminredningskatalog som helst.........och gästerna lät sig imponeras....
.......efter middagen sjunger den manlige jubilaren för sin kvinna ( han kan sjunga)....
då undrar en av gästerna........
-Har ni varit gifta i trettiofem år! Närdå? Idag? Jag trodde vi var här för att inviga köket!
Skrivet av Ninja 28 juni 2008 klockan 09:09

4 kommentarer:

Åsa! sa...

Ha, ha! Ja vad ska man tro?

Önskar dig en riktigt fin helg!

Sofia sa...

haha ja, stackars brudparet, dåligt informerat eller luddiga öron? :) Tack för ditt besök på min blogg! Du har en jättefin sida med många fina tankar nedskrivna

Adara - teckningar, foton, drömmar sa...

Vad tråkigt! De borde verkligen inte ha särskilda profiler. Jag menar alla bloggar är intressanta på sitt sätt. Jag läste flera bloggar på metrobloggen förut där bloggaren var över 40år. Tyckte mycket var intressant! :)

Du får gärna dela med dig av några citat! :D kanske till och med här på bloggen?

Fenixmonas sa...

Gamla inlägg blir som nya faktiskt...för läsarna kommer o går! Många nya har ju tillkommit genom åren! Kramiz