Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



lördag 18 september 2010

Glädjen över att vinna....

Jag vann!

Tjohoo...........jag vann........det brukar jag aldrig göra......om det är något sportigt brukar jag bli jumbo.......lotter köper jag aldrig....de jag öppnat genom livet har alltid varit nit...... men nu var det lite klurigt..... på friskvårdsdagen hade man anordnat en liten tävling där man skulle gissa hur långt ett rep var som var lindat runt en pinne........och jag vann! Jihaaaaaa..........
Priset var en tvkväll med "Tzatsiki, morsan och polisen"........men jag är mest glad för att jag vann.......
Skrivet av Ninja 24 juni 2008

Kan tillägga så här i efterhand att filmen är till stor glädje för våra yngre gäster ( en del äldre med för den delen).

Polisen hade en häftig "båge" i filmen men någon sådan hittade jag inte i mitt arkiv, däremot hittade jag en häftig bil!

1 kommentar:

Yvonne :-) sa...

Svar:Klart att du hade kommit på!Jag tror att du också är omtänksam.Hur kom du på hur långt repet var?Det tyckte jag var en bedrift.Kram!