Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



söndag 12 september 2010

Uppdateringar och förändringar på bloggen klara!

Stensjö by i småland.
Nu har jag städat upp lite grann här på bloggen. En nyhet är sidan "Mitt Sverige" där jag kommer att lägga in lite tips om vad som är värt att se i vårt avlånga land. Jag kommer att skriva om mina resor i Sverige och ni kommer också att hitta bildspel med anknytning till Sverige där.

Sidan " Mina resor" kommer att handla om resor utomlands. De kommer att vara personligt skrivna reseskildringar med matnyttiga tips för den som funderar på att besöka platsen. Bildspel med bilder från de olika resorna kommer också att ligga där.

Sidan "Galleriet" innehåller målningar, akvareller och foton av olika jobb jag har gjort.

Inläggen kommer även fortsättningsvis att vara min dagbok och kommer att vara ungefär lika intressanta och läsvärda som min vardag. Det vill säga ibland inte alls men förhoppningsvis kommer de någon gång att bidra med något läsvärt.

Nya bildspel som jag lägger upp skyltar jag med i sidokolumnen och ni kommer även i fortsättningen att kunna se dem i stort format längst ner på bloggen. Glöm inte att trycka på videscreenformatet!
Det kommer fortsättningsvis att ligga max tre bildspel längst ner på bloggen. Vill ni titta på äldre bildspel ligger de på respektive sidor.

Min ambition är att uppdatera bloggen dagligen men det är inte alltid möjligt. Det kommer att förekomma perioder då aktiviteten på bloggen ligger nere. Uppdateringarna på sidorna kommer att ske i mån av tid.

Hoppas att "städningen" på bloggen kommer att hjälpa er läsare att hitta det ni söker!



6 kommentarer:

Monica sa...

Ninja, nu måste jag "ösa" på med beröm...det kommer att bli en inntressant och bra Blogg att följa. Du kreativa kvinna! Så duktig du är! nej nu orkar jag inte berömma dig mer.....men du är BARA så "på hittig"....Good!
Sitter nu i Cannes av alla ställen....beroende av vänner som är "tokiga" i båtar! Här är det nämligen denna helg STOR båtmässa! Oj,oj,oj....vilka "små" båtar...går inte i ord att beskriva! I morgon drar vi vidare....
Kram från mig!

Åsa! sa...

Det kommer att bli jättebra! Så ambitiös du är!

Jeppsson sa...

Kul med "mitt Sverige". Om jag och maken semestrar nånstans blir det väl troligen i Sverige, med tanke på vår djurpark. *S*

Lysande ögonblick! sa...

Tycker du tänker helt rätt. Bloggen ska inte vara en stressfaktor, utan man får försöka blogga så gott det går och låta det vara lite mer av en dagbok.

Önskar dig en fin dag!

Jeppsson sa...

Sv: Nä inte jag, jag har världens bästa kängor... Dom kan man gå och springa i hur mycket som helst utan skav. Men satan vad TUNGT det är att springa med stålhättor jämfört med gympaskor!

Frogprincess sa...

Spännande :-)
Måste fråga om det är Stensjö utanför Nässjö???