Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



fredag 17 september 2010

Hinner titta på en massa strunt....

Ja, det gör man i förkylningstider. Huvudvärken gör att det inte är så kul att läsa...så det blir att man hamnar i soffan framför tv:n.
Där bjuds det på allt möjligt dagtid, såpor, top model, valdebatter.....en sak som jag missat hela hösten är programmet "rent hus" som inte är något stylingprogram i den bemärkelsen. Men visar hur det kan bli snyggt och fräscht med endast rengöringsmedel och vatten.
Det värsta var odlingsproverna de tog här och var.......usch! Streptokocker, mögelsvampar och jag vet inte vad trivdes i tvättmaskinsfack, kylskåp och lite var stans....
Jag fick lite "städnojja" efter det och var tvungen att göra en lov i omgivningarna......så nu ska det inte finnas några bakterier där i alla fall, de räcker med de som "krigar" i min kropp!

Rent och fint ska det vara!

1 kommentar:

Yvonne :-) sa...

Det ser rent och fint ut!Är det ofrivillig huvudvärk du har?Vad då sol i kranvattnet tänkte jag.Jag menade att jag köper de små juicerna som är koncenterade ,vatten har jag ju i kranen.Dumt att bära hem från affären.Kram!