Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



fredag 24 september 2010

Packad och glad?


Det spelar ingen roll i hur god tid jag startar.......det är sista minuten som gäller. I alla fall för mig.
Jag har tvättat, strukit kläder, bokat hotell, läst på om resmålet m.m. i god tid. Ändå snurrar jag runt som en yr höna och letar plåster, läppglans, nagelfilar och annat som tillhör livets nödtorft i sista minuten!
Italien, here I come! Med eller utan tandborste!

13 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

Allt man glömt brukar man unna fixa på plats! Lycka till!

Semester & Mat sa...

Va härligt att besöka Italien!
Vissa länder skulle man gott och väl kunna tänka sig en "mat&dryck"-resa till, varav Italien är ett sådant land enligt mig.

Ha så underbart!

Yvonne :-) sa...

Lycka till med din resa Hoppas att du får trevligt! Du är duktig på konst så därför är det ingen konst för dej att göra något fint.Morgonkram!

NatureFootstep sa...

då får man önska deg en trevlig resa. Har du glömt nåt finns det ju oftast att inhandla. :)

Fenixmonas sa...

Känner igen mig själv i dig! Jag är likadan, fast det mesta brukar allt fungera när vi väl kommer iväg!! Kramiz

Stina sa...

Jag är precis likadan...och är alltid övertygad om att jag har glömt hälften, men oftast finns det med i väskan...någonstans :)
Önskar dig en superhärlig resa och ta gärna lite sol med dig hem :) Kram

Jeppsson sa...

"Det spelar ingen roll i hur god tid jag startar.......det är sista minuten som gäller. I alla fall för mig."
Känner också igen mej. Det är väl den mänskliga naturen. Ha det så bra!

Adara - teckningar, foton, drömmar sa...

Shit vad kul att åka till Italien! :) Har alltid velat besöka det landet, finns så mycket spännande att se och uppleva. Hoppas du får det underbart! :D

Freppsi sa...

Jag hoppas du får riktigt bra i Italien!!
Jag måste bara återkomma till det där bettet du skrev om! Jag fattar inte, antagligen inte så bra på bett - ett pessoabett är ju ett sådant med många ringar i kanten? Är det ett sådant du menar? Har du ngn bild på ett sådant bett? Jag fattar inte hur du menar med att hästen inte kan klämma sig och hur det skulle anpassas.. Jag får nog bara prova ett smalt vanligt tvådelat, är jag rädd! Hittar du en bild vore jag tacksam!!

Åsa! sa...

Härligt! Ha en underbar resa. Och du, det finns väl tandborstar i Italien om nu oturen skulle vara framme :D

MICKAN sa...

En riktigt härlig resa ska du ha!

Pia K sa...

härligt, och är venedig en del av resan så är jag grön av avund - magisk utanför turiststråken och semestertider... njut!

Vicke sa...

Då har du det säkert bra nu