Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



söndag 12 september 2010

Ett rum med utsikt.....

Här är ett rum i Colosseum med utsikt över Forum Romanum.

Eftersom jag fortfarande är förkyld så har jag ägnat mig åt bloggstädning denna förmiddag. Nu kan ni läsa om min Romresa på sidan "Mina resor". Där har jag även lagt upp bildspelen som hör till Rom- och Mallorcaresorna. Det blir lätt att en massa bråte samlas även på en blogg....men nu ska här bli ordning och reda! Kika gärna in under "Mina resor" så finns det lite nytt att läsa för er som är reseintresserade.
Jag funderar även på att lägga upp en Sverigesida. Av någon outgrundlig anledning så har jag besökt väldigt många platser i Sverige......på många olika sätt!

Inga kommentarer: