Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



tisdag 14 september 2010

Hösten närmar sig....med lite nostalgi

Tittade ut i morse och såg att färgerna börjar komma.......snart ser det ut så här! Jag älskar höstens färger, det är så vackert. Det som kommer efter gillar jag inte.......egentligen är det mest mörkret jag ogillar. Jag blir så trött av bristen på ljus. Men vore det inte för den envetna förkylningen så brukar jag vara som piggast den här årstiden. Jag har fördrivit tiden med att ligga i soffan och titta på gamla VHS filmer från träningar jag gjort på min häst. Filmer från 2002 och 2003..........tiden går. Det är drygt tre år jag tog bort henne och jag har t.o.m. glömt bort hur snygg hon var när hon rörde sig. Tur att man har sparat gamla filmer, de är guld värda!

5 kommentarer:

Lysande ögonblick! sa...

Jag älskar hösten. Men ogillar mörkret också. Vi får njuta av de fina så länge det varar.

Måste vara fint att titta på filmerna. Tänka tillbaka på fina stunder.

Kram till dig!

Tigris Predikantan sa...

Ja, får vi ha en normal höst får vi njuta av alla färger!
:)

Frogprincess sa...

Jag kan tänka mig det. Hade inte en tanke på att min digitalkamera också kunde filma, annars kanske jag hade haft några timmar på min lille vovve att blicka tillbaka på.

Fenixmonas sa...

Jag tycker om höstens alla vackra färger, men mörkret gillar jag inte! Ja, nog är det fint att ha kort o filmer för allt förändras ju så fort...kramiz

ansepanse sa...

jag gillar också höstens färger :) det jag har svårt med är inte så mycket mörkret som att allt blir så grått och färglöst sen när allt det färggranna är borta
ha det gott - kramar