Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



torsdag 9 september 2010

Do you have a röööm?

Nu ser jag ut som Ka i djungelboken, ögonen snurrar i obestämda cirklar. Jag har surfat runt för att leta hotell i Italien och det finns så mycket att välja på och så mycket priser, avstånd, återbetalningsregler och annat som måste studeras. När jag väl bestämt mig för ett hotell så var det fullbokat! Jahapp, då var det bara att börja om från början.....
När jag väl skulle boka ett annat rum så havererade sidan.....
Så nu sitter jag här alldeles snurrig och utan hotellrum.....
Det var den eftermiddagen det. Men jag hann ut en sväng utanför dörren för att gå på lägenhetsvisning med en kompis som vill köpa bostadsrätt.  It has really been to much rööööm today!

4 kommentarer:

Monica sa...

Kära Ninja, på "ett igen"......JAG vet hur det är och sitta hemma vid datorn och leta boende........oj,oj,oj.....ut in ut in...dyrt, tyvätt ej den tiden,m.m.,Håller tummarna! Kram

Vicke sa...

jag hoppas att det löser sig med ett rum, ha en fin dag nu

Åsa! sa...

Tittar in för att önska en trevlig helg. Hoppas det ordnar sig med ditt hotell!

Lysande ögonblick! sa...

Det där med hotellrum och sökandet är helt klart svårt. Jag brukar använda booking.com och även läsa andras recensioner. Men det har blivit fel och konstigt några gånger ändå. Som ett lotteri ibland. :-)

Hoppas du hittar något fint.