Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



onsdag 1 september 2010

Idag hade jag önskat mig en sovmorgon......

Det var inte bara jag som var trött i morse.........kollegorna var inte så vackra de heller vid morgonmötet. Jag hostar och har ont i halsen, och det var jag inte ensam om.
Nej, det är inte Marstrandsresan som orsakat det hela utan flera av våra arbetstagare var sjuka veckan innan vi åkte och nu har vi en snörvlande personalgrupp.
Att vi stuvade in personalgruppen i samma lokaler ett par dagar gjorde väl inte saken bättre kan man tänka.

Jag bjuder på en promenad på Marstrand till er som kikar in.....själv ska jag kurera mig med dusch, thé och sängläge en stund.





9 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

Efter en liten dos av klaustrofobi kan jag säga: vad fint!
:)

Vicke sa...

det låter som en bra kur, ha en fin kväll nu

Åsa! sa...

Underbara bilder! Krya på dig nu!

MICKAN sa...

Ååååå, har hört att förkylningar härjar just nu. Tung jobbig förkylning. Krya på dig och nu ska jag fortsätta titta på dina fina bilder :)

Stina sa...

Väldigt vackra bilder, verkar vara ett fint ställe att besöka. Hoppas förkylningen ger med sig snabbt så du slipper dras med den lika länge som i våras. Själv kände jag mig lite risig i helgen, men jag kurerade med ett paket kräftor som jag tryckte i mig helt utan hjälp, det funkade :) Tror att det är den alldeles för tidiga kylan som är orsaken till att alla går omkring och är snuviga för tillfället. Inte ska det vara + 5 grader på natten i slutet av augusti....eller har jag fel?
Krya på dig! Kram

Fenixmonas sa...

Hav, sol o klppor med grönska är så vackert! mycket fint att se där...Oron att inte veta vad som hänt är hemsk, att inte veta om min lille kisse ligger skadad någonstans och lider. Kramiz

Monica sa...

Ninja, sköt om dig & krya på dig. Som vanligt underbara bilder! kram

Fenixmonas sa...

Godmorgon denna lyckliga tordag! Min kisse är hemma! Kramiz

Frogprincess sa...

Vackra bilder.
Krya på dig!!!