Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



tisdag 7 september 2010

Bombarderad av microvärlden.....

På jobbet hostas det rejält och hemma ligger mannen bredvid i feber. Själv är jag trött...... bombarderad av microkosmos. Attackerad både dag och natt.
Sommarens ackumulerade energi gör att det är långt ifrån sängläge, men släpläge är det definitivt. Jag släpar mig runt de olika aktiviteterna och soffgruppen är ovanligt välbesökt.
På spisen puttrar det i alla grytor......förhoppningsvis ska innehållet ge både energi och motståndskraft.



Hav, ljus, vågor.........platser som ger energi!

4 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

Dina bilder får mig att önska att sommaren kunde vara längre... några månader till bara! *ler

Fenixmonas sa...

Jo, nu traskar vi allt in i den mörka årstiden med stormsteg...vi sommarmänniskor mår inte bra av den tid som nu komma skall! Kramiz

vicke sa...

härliga bilder igen, ha en fin dag nu

NatureFootstep sa...

sådana där klippor gillar ju jag. Jättesköna. :)