Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



söndag 2 maj 2010

Piller och termometrar.....

Det har blivit mycket av den varan den sista tiden. Normaltemp i morse, men håller det? Nu ska jag ta en liten promenad med kameran och se om det blir vårdcentralen eller jobb i morgon? Jag förväntar att få se både "musöron" och sippor......
Under tiden bjuder jag på lite mer Gotland från förra året......






5 kommentarer:

ansepanse sa...

vilka vackra sommarbilder
kramar

Lysande ögonblick! sa...

håller tummarna för att det blir jobb. hoppas promenaden var härlig och att det gjorde dig gott!

Frogprincess sa...

Håller tummarna för att det "håller".
Svar: Äppelsorterna vi valt är Aroma, Transparent blanche, Orangie och sedan tidigare hade vi Stenbock (klarade rådjursattacken) och James Grieve och ytterligare ett Transparent Blanche.

Monica sa...

Tass,tass nu är jag här o "kollar" läget. Mycket förståndigt tänkt att ta en promenad o sedan kolla febern till kvällen. Jag håller tummarna!!! Jag tycker att har du över ca. 37.8 på kvällen - så är du INTE feberfri.
Kommer hålla koll på dig, så du bara vet....
Krya på dig kram från mig.
PS: Stockholm visade upp en vacker "sida" idag!
Underbart väder.

diana sa...

Hoppas du blir bättre snart. Nu vill jag åka till Gotland :)