Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



lördag 22 maj 2010

Idag är det fest!



Fest hela långa dagen. Min väninna gifter sig idag. Klockan ett kommer de hem till oss för att bli fotograferade, sedan ska jag äta lite och byta om och sedan blir det vigsel och fest hela långa natten! Hur de ska bli fotade? Vi bygger om vår hall till studio och sedan bär det av ut till de blommande träden!

3 kommentarer:

ansepanse sa...

åh vad spännande och roligt! hoppas att ni alla får en undarbart fin dag och lyckönskningar till brudparet
SV: ja, humleblomster heter ju blomman :)
kramar

Tigris Predikantan sa...

Spännande ... det blir säkert tjusiga bilder! Lycka till!
:)

Monica sa...

Wow, hallen som studio! Ninja som fotograf?
Må väl.