Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



onsdag 26 maj 2010

Vardagsvardag......


Jag drömmer om en mallorkinsk trädgård.....


Kommer det att hända något spännande idag? Halva dagen har gått så jag tror inte det......det är vardagsvardag idag. Jag gick upp, åt en smörgås, tog kaffe på jobbet och målade tillsammans med mitt målargäng.
Nu ska jag tvätta, det är sådär lagom kul, men helt klart är det skönt med rena kläder......sedan är det dags att laga mat.

Så jag drömmer vidare.....

5 kommentarer:

ansepanse sa...

jag drömmer tillsammans med dig, en sådan trädgård skulle inte jag heller ha något emot :)
kramar

Monica sa...

Oj,oj vad vackert! De där med "Mallis" blev inte helt fel!
Ha en bra kväll.

Anonym sa...

Du behöver inte drömma. Titta ut genom fönstren eller ta en promenad. Det är så vansinnigt vackert ute nu! Mallorca kan vänta ;)

Monica sa...

Lessebo papper är jääääte bra. Har själv köpt där. De ligger inte såååå långt från mitt lilla bo.
Pappret jag köper av "damen" är också bra. Hon har en förmåga att göra dem inte för "tjocka" utan precis lämpliga för akvarell. JAG gjorde papper själv idag - de går INTE att använda till akvarell målning! men vad roligt det var. Jag la in lite torkade blommor, kryddor, färgade...ja det var jätter kul!
Sov Gott.

Tweety sa...

Vilka härliga bilder, hoppas allt är bra med dig, kramiz