Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



måndag 10 maj 2010

I morgon blir det purrning före tuppen......

.......sedan lämnar vi kylan. Eftersom jag inte bokade resan förrän klockan 15.00 så är jag (nästan) helt säker på att jag kommer fram. Om jag kommer tillbaka är en annan femma......men jag har valt en bra plats att resa till. Stränder, värme, kultur, olivlundar........och jag har varit där en gång förut, men då var jag nyss fyllda tonåring. Det är ett av våra äldsta turistmål.........

På återseende......

12 kommentarer:

Monica sa...

Oj, vad nyfiken jag blir....tror att det är någonstans i Italien eller kan det vara Aten?
Jag hoppsa att ni får en underbar resa! Njut & koppla av. Ta med akvarellblocket(glöm inte det)
Stor kram från mig.

Lysande ögonblick! sa...

Trevlig resa. Njut som tusan och kom tillbaka med vackra bilder. Det ser jag fram emot. :-)

Frogprincess sa...

Å vad kul det låter.
Trevlig resa!!!

sannof sa...

Trevlig resa och semester..=)

Vicke sa...

trevlig resa

Vero sa...

Åh så trevligt att resa till solen, då varken sol eller värmen verkar vilja komma hit.

Trevlig resa!

rotan sa...

åh vad underbart !

Stina sa...

Vad kul att du äntligen kom iväg!!! Hoppas att du har det riktigt gott i värmen :) Här öser regnet ner och det är svinkallt :(

Åsa! sa...

Då önskar jag dig en trevlig resa!

Yvonne :-) sa...

Trevlig resa och NJUT!! Kram!

Evisen sa...

Hoppas du har en härlig resa!!!

MICKAN sa...

Vart kan denna resan bära till? Kan det vara Spanien, Grekland eller Turkiet. Ha en riktigt bra resa iallafall!