Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



tisdag 18 maj 2010

Jag har varit här och tankat energi!

En veckas upplevelser, klädsam solbränna och en dos lagrad energi som bör räcka till sommarsemestern! Men det bästa av allt var att varken hosta eller feber trivdes i det sydliga klimatet. Så nu är jag redo att gå till jobbet i morgon. Jag har inte varit där på över en månad! Undrar om de känner igen mig? Här kommer ett smakprov på vad jag har varit med om och mer lovar jag att bjuda på. Under tiden kan ni fundera på var jag hamnade.......                                                                                                               
                                                                                                         
   
   
   
   
   




10 kommentarer:

Åsa! sa...

Vackert var det iallfall dit du kom. Vilken himmel på bilden från sandstranden!

Stina sa...

Välkommen hem!! Vilka underbara bilder...var det nu än är... Eftersom du passerade över mina trakter borde du ha kommit öster ifrån... Jag gissar på antingen nån grekisk ö eller möjligtvis Turkiet. Lycka till på jobbet imorgon!

Lysande ögonblick! sa...

Jaaaaa, välkommen tillbaka. Har saknat dina inlägg. Det ser så vackert ut. Blev det Mallis? KRAM!

Monica sa...

Välkommen hem! Var du än varit...kan ej gissa-det blir bara fel.
Fågeln i holken är en talgoxe! Vilket skådespel....Holken med kameran instalerades vid jul. Sedan är den kopplad till en TV. Så de har följt hela byggandet. Holken är så fint inbäddad med småkvistar & annat mjukt. Nu ligger fågelmamman där och värmer 10 ägg. Flyger ut ibland och då sjunger hon så vackert i trädgården. Fågelpappan cirkulerar utanför. De kommer höra av sig när äggen börjar kläckas, då åker jag och tittar på slutet av äventyret.

Evisen sa...

Inte en aning om var du varit men det ser juvligt ut!! Välkommen hem!!

Yvonne:-) sa...

Välkommen hem.Hoppas att du har haft det skönt.Nattikram!

Fenixmonas sa...

Så underbart det ser ut! Eftersom der bara finns Turkiet i mitt huvud just nu så gissar jag på det...Vallmon blommar där nu. Kramiz

sannof sa...

Inte helt fel det där.. ser toppen ut..=)

Tweety sa...

Underbara bilder speciellt den första, kram

ansepanse sa...

härliga bilder!
kramar