Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



torsdag 27 maj 2010

De försvann bara?

Jättetrevlig dag på jobbet! Jodå, det finns sådana. Efter jobbet åkte jag till stallet och tog en härlig ridtur ut i den svenska sommaren. Vi red rätt långt idag.....när jag kom hem lade jag mig på sängen och stretchade benen. Jätteskönt! Jag djupandades och slappnade av........i två timmar!
Där försvann två timmar av mitt liv......bara sådär?

8 kommentarer:

Åsa! sa...

Så underbart det låter, både ridtur och slapparstund.

Monica sa...

Härligt, de var vad du behövde! Tänk vad skönt att "gå ner i dvala" någon timme.
Sov Gott!

Stina sa...

Var det djupandning med slutna ögon och öppen mun som gav ett skorrande ljud ifrån sig :)

Frogprincess sa...

Japp, sånt händer...

Jeppsson sa...

Det visar nog att du BEHÖVDE andas och stretcha...

Lysande ögonblick! sa...

Väl värda två sköna timmar!!!

Ha en skön fredag.

Anonym sa...

Mycket väl använda två timmar tycker jag ;)

ansepanse sa...

men de försvann på ett väl använt sätt :)
kramar