Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



söndag 30 maj 2010

En dag som börjar med sovmorgon......

Katt som njuter av livet.....


.....och slutar med ett glas rött kan väl inte bli annat än underbar? Dessemellan hann jag med att luncha med goda vänner. De bjöd på lunch, jag slapp laga. Efter lunch och trevligt umgänge tog jag en ridtur på Frisse i den vackra vårkvällen. Nu "spinner" jag, hör ni det?

5 kommentarer:

NatureFootsteps Resor sa...

Hej Nina, som du såg så har jag tappat intresset för Fotsetg i Rabatten.

Jag skapade en reseblogg för att skriva om Camargue. Du finner allt på länken jag lägger.

Visst var det så att det inte längre är så vilt. Hästarna finns men är märkta och inhägnade. Inte såg jag drömmen om de vilda hästarna i full galopp inte. Men det var mysigt i alla fall. Besök gärna resebloggen och de inlägg som finns på övriga bloggar. Länkar finns.
Då kanske jag får något besök då, för resekamraterna har ju inte setts till :(

sannof sa...

Härligt med kvällsturer nu när det börjar bli ljust och fint på kvällarna... mmm Saknar jag mycket.Ha en toppen måndag.

Jeppsson sa...

Låter underbart! :-D

Monica sa...

Hallå Ninja, hoppas att måndagen är avklarad utan större problem. "Attans" vad vädret är härligt i Stockholm...som vi lämnade vid lunch tid. Här i Småland är vi inte riktigt lika lyckligt "lottade". Rent blomster mässigt ligger vi ca 2 veckor efter Stockholm. Så de så... Nu till det jag ville! Du kan bara maila mig vilket halssmycke du vill ha, så skickar jag det i en liten påse(vadderad) som går ner i brevlådan. Är det ok? Adressen är: monmid@gmail.com

Lysande ögonblick! sa...

oh ja, och det förstår jag. låter som en fantastisk dag.